Thursday, March 3, 2011

what to do next (2) ???

this is the real one...

nak cte pasal.. my planning after i done my master;s degree?? ,.. so yan, kamu nak buat ape yek>

kawin? erm... tu kena tunggu dapat restu dan calon dulu.. hahaha..

so?
of coz la keje .. cari keje...

btw, kate nak buat bisnes??

ermmm itu pon sedang .diusahakan..

insyaAllah ada rezeki, dua2 saya buat..

saya nak cari duit bnyk2,
so lepas tu saya bole bagi suit saya pada ramai orang..
especially my parent yg da penat membeso kan sy smpai beso dan overweight ni.. ( ermm sensitive isu). hee

n .. utk adik saya, dan family members yg len, yg memerlukan..

n.. kalo ada rezeki lebih, saya nak sumbang pada orang2 yg sgt memerlukan sumbangan..

n.. saya nak wat saving yang bnyk, so that, bila smpai jodoh saya , bila Allah SWT da ketemukan saya dengan (my Prince Charming) .. at that time, saya ley je kawin tanpa risau belanja kenduri, n etc... xde la saya susakan prince charming saya je nak menanggung saya nant.. hee . ( well im not a person who depend 101% to a man) .. sharing is caring.. thats the good and totally agree with that...=) ...

so, whats next?

Stay tuned...(",)

2 comments:

  1. duet yg byk wajib disumbang kan kpd adik bongsu
    itu adalah perjanjian adik beradik yaw!
    semoga dapat kerja yg bagus nanti...Insyallah.
    Jannah selalu doakan yg terbaik utk kak yan

    ReplyDelete
  2. baik adkku yg montel.=)
    tqs for doakan kakakmu yg kesian ini. heee

    ReplyDelete