Thursday, March 10, 2011

Decision Tree yang buat orang lagi susa nak wat decision!!




Wuarghhhhhhhhhhhhhhhh
saya baru je abis buat mid term take home saya ni...
kena buat decision tree la pulak.. adoi..=(
dulu2 kena buat decision tree 2 3 cabang pun da konpius, la ni kene buat smpai berpuluh2 cabang...
mana la x bercabang rambut saya seharian mengadap soalan.. memikirkan mcm mana la nak menyelesaikan benda yang x selesai2 ni???

dan akhirnya.. terima kasih kepada rakan2 sekelas saya, yang akhirnya memberi bantuan kecemasan dan menjadi penyelamat kepada rakan mereka yang hampir lemas kebuntuan.. heeee..
ayat x ley blah kan..
so, before i go to sleep, btw, keja still not fully complete, tapi memang da tahap xfaham, konpius.. paham la dalam 60% apa yg saya buat.. hee

btw, decision tree ni sesuai utk kawan2 yang xtao nak buat decision, so, mathematically, used this method, put the probability based on ur experience ok.. senang bila buat utk dr sendri, cause xde orang tanda merah ke 0 ke lepas tu.. hee

Selamat mencuba... !?!(*&%$

mine -- some sort like this.. hahaha

1 comment: