Friday, May 20, 2011

kek coklat untuk kenduri

ok, saya diarah kan oleh mak saya utk membuat dua ketul kek coklat .. erk, "ketul" .betul ke bahasa penjondoh bilangan yg saya gunakan ni? cikgu BM tolong betulkan, serius , saya lupe .. uhu..

ok, back to the kek coklat :

cite nye camni, kek tu resepi kakak saya yg kedua (anak kesyan mak), tapi dia x dpt balik kenduri mgu ni, so, agknye mak rindu dia, so, saya yang sgt rajin ( perasan sendri) pon kena lah buat kek utk dihidangkan kepada para tetamu ... insyAllah..
so, mlm ni, baru je siap satu kek..
disebabkan KOKO x cukup, esok mak kate buat lagi. erk~. ingatkan da xyah buat da, sebab mak da siap tempah kek jugak. hoho..

rupe dia hodoh la ( baru lepas angkat kuarkan dari oven). tapi harap2 rasa dia x sehodoh rupe.. nak amik gmba pon segan kot tayang kat dunia.. nant kalo orang puteh tgk kek coklat saya, derong gelak je, kek orang melayu hodoh.uhuh..

sekarang da nantok sgt.. ( ari2 pon kene wat keje baru ley tdo) .. betul2 duk umah , berbakti pada orang tua ku .. huhu .. selagi mereka masih ada kan..

Alhamdulillah , Allah masih beri kesempatan pada saya nak berbakti pada mereka , walaupon bnyk dah sakitkan n susakan ati mereka.. ( skrg ni pon dalam dilema lagii). huuu


nantok lagi..

lagi dan nantok...

dan tetiba tertengok luka dijari kelingkingku... dan tetiba teringat pada seseorang dan sesuatu... angin, smpaikan salam rinduku buat sidia ....

2 comments:

  1. pandai nye montelku ini.. boWringg ko xde... xde orang nak kaco..huhu.. da tgk pic2 kterg ??jgn jelezzzzz tao he

    ReplyDelete