Wednesday, November 14, 2012

Selamat datang 1434H - MAAL HIJRAH

Salam Maal Hijrah sume... =) Alhamdulillah sebab diberikan peluang bernafas lagi di dunia Allah yg indah terbentang.. dan .. terlalu banyak suka duka dilalui.. antaranya : 1) Abah saya sakit ( April ) 2) Abah potong kakikanan ( sblum Syawal 1433) 3) Abah potong kaki kiri ( lepas Syawal 1433) 4) Dapat kerja baru ( gaji up sikit) 5) Trip ti Jakarta-Bandung with kawn2 UIA tersayang ok.. here are the listed and non confidential one.. yang PNC suma saya x share kat sini.. takut ada yg terasa.. macam mana pon.. Allah dah bagi peluang yg bnyk utk saya fikir... apa hikmah disebalik kejadian2 yg telah menimpa dan ujian2 yg dtg kepada saya, kawn2 dan keluarga.. Alhamdulillah. SubhanAllah.. 100 x.... ( jom baca) baru sambg balik baca entry ni.. ok, back tu salam maal hijrah. Entry ni pada 29 Zulhijjah 1433H, so, lepas solat Asar .. disarankan bacalah doa akhir tahun.. sebagai penutup kepada amalan2 dan dosa2 kita tahun ini.. dan selepas Maghrib .. disarankan bacalah DOA AWAL TAHUN.. sebagai membuka lebaran baru amalan dan dosa kita.. sape yg takde buku doa2 ni, saya ada share kat bawah ni ok.. or utk sesapa yg malas google blog lain .. :

No comments:

Post a Comment