Monday, December 31, 2012

bila ALLAH nak bagi peringatan

NIKMAT tu datang nya dari ALLAH swt...

tapi kita ni selalu lupa diri bila nikmat datang berganda-ganda...
dan aku akui memang aku pun selalu dan kadang2 alpa jap..
yelah .. bila tetiba dapat nikmat tu kan.. nikmat tu banyak sudut..
dari segi harta benda, keluarga, kebahagiaan, makanan yang sedap, badan yang sihat, kawan yang baik dan memahami, keluarga yang mengambil berat.. n etc...
tapi kadang2.. aku pun lupa DUGAAN yang menimpa juga sebahagian dari nikmat..

yelah.. dugaan tu Allah bagi supaya kita beringat-ingat sebelum kita semakin jauh terjerumus melangkah ke alam dosa... emm ya ALLAH SWT.. sesungguhnya ..
aku memohon keampunan dari MU.. dan ALHAMDULILLAH... kerana kau sering memberi ku dugaan yang tak terjangka..

hanya kerana KAU Sayang kan AKU..
dan ingin ak kembali mengingati MU..
AMPUNKAN aku ya ALLAH..

No comments:

Post a Comment